Flitens lampa lyser

Håller med Bella, när man är ledsen ska man städa, hejbara va det gick undan att både dammsuga, moppa, diska, tvätta osv. Men när jag va klar så kom det där jävla åskovädret och drog fram så då blev det att sätta sig i soffan, grina lite och ha ont i magen. Helvete va nära den va! Hasse låg i fönstret och sov, så han va inget vidare sällskap...
 
Är nog enda gången jag saknat att inte ha sambo, har ju alltid haft de förut haha.
Efteråt så somnade jag tillslut på soffan och drömde att Emelie sprang omkring på våran gård i Ostvik med en lång pinne och längst ut på pinnen så tejpade hon fast en dildo. Med dildon stod och petade frenetiskt på en Merca... Wtf?? Måste ha vart pga vårat dildoprat igår haha! Skrattade hysteriskt i drömmen iallafall, gjorde säkert det här i soffan också.
 
Nu borde jag laga den där maten jag tänkte göra vid 13 tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0