För i helvete

Dags att sätta fart. Ta tag i det. Ta tummen ur röven. Har just ringt och bokat surströmming hemma ikväll så nånting måste jag få gjort idag. Gärna slipat klart allt. Plus att jag har mucho städning att göra men det får se ut som ett slagfält ett tag till.
 
Drömde en konstigt dröm inatt, en vääääldigt konstig en..
Slockande på soffan efter ungefär 1 minut då jag slagit igång nått att se, det är dom bästa kvällarna helt klart. Sov gott ända tills kattrackarn började gorma men tillslut blev han tyst.
 
 
Ska komma ihåg att sno en fönsterskrapa hemma, mitt ena vardagsrumsfönster ser inte speciellt kul ut. Vet precis vad det är och varför det är där, det va befogat.
Asch nu ska jag ut en sväng trots att jag borde slipa. Rensa lite tankar. Adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0