Ge mig lite mer

Huga vilken trög dag. Blev inte alls som jag tänkt mig för vi skulle ha utbildning men den va inte förns imorrn.. Så vi har inte gjort ett skit. Men nu har jag iallafall fått sett min blivande nya älskling, min laddtruck. Ett ryskt monster från krigstiden haha, den va inte snygg.. Men så länge den funkar :)
 
Spenderat lite tid på att titta på män utan tröja som tagit ner ett tält, ungefär det enda roliga på hela dagen haha. Är trött som jag vet inte vad men ska hoppa i nå kläder och åka till Kajutan och umgås med fin fint folk. Orkar igentligen inte men då kanske jag slocknar när jag kommer hem och sover hela natten :)
 
Just ja, har ju glömt bort att skriva schema.
17:30 - ca 19:30 eller så: Kajutan
19:30 - 20:00: Handla om jag orkar
20:00 - 04:00: Sova
 
Lite difusa tider då jag inte vet hur länge det på Kajutan räcker men då vet ni var ni finner mig.
 
Vi syns i marchallens skugga, amen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0