Hang the bastard

Huuuuh skönt med sömn! Har inte sovit direkt gott men sovit iallafall :) Slipper då köra i veckan och det är ju skönt, hatar att köra förmiddagar. Idag ska vi ladda första salvan sen före semestern och jag är lite orolig att jag glömt bort tändsättningen.. Mitt minne är bra men kort. Fast där ljög jag, det är inte ens bra. Men man kanske kommer in i det igen.
 
Funderar på om man ska in en sväng på IKEA när vi drar till El Stockholmo om nån vecka. Är ju inte varje dag man har vägarna förbi där. Nah dags att betala lite räkningar, 05.10 ska jag stå ute.
 
Idag fyller jag föresten 22 år. Enligt Norström så slutar man fylla år vid 22, skönt att veta :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0