Heaven nor hell

Idag kanske jag borde göra bort det jag tänkt göra senaste 2 veckorna som jag totalt skitit i. Typ kolla tapeter.
 
Men jag vet kanske vad jag ska göra lite senare idag, exakt samma sak som jag gjorde exakt för ett år sen: åka gummibåt och dricka öl. Sen är det exakt på året för en annan händelse men men.. Dock va det ju lite bättre väder förra året haha :) Men vi får väl se om det spricker upp.
 
Hasse driver mig till vansinne, tur han får komma hem hem på sönda medans jag ska jobba nästa vecka. Han blir som en liten hund när han är i lägenhet, följer med precis överallt. Han går på sin toa när jag går på toa, det känns lite awkward...
 
Annars kanske jag åker hem och kablar igång 140:an och rejsar med den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0