Jimmy sprutare på Strabag Oden kom

Idag har jag fått jobbat för första gången på hela veckan, med det jag ska göra då. Inte så ofta jag kunnat gå i samma overall i 5 dagar... Dock va det inte så kul att vara på väg att välta med laddtrucken, trodde inte det gick men det här med att välta verkar förfölja mig ända sen vi höll på att tippa med hjullastarn.
 
Aja det va iallafall faktiskt kul när man väl kommit på hur fan man gör, och det kommer ju gå skitsnabbt när man väl fått in alla tekniker! Och lär sig köra maskin utan att välta eller köra in i väggar haha.
 
 
Har nog aldrig sovit så gott i lägenheten som jag gjorde inatt. När jag kom hem efter middagen så fick jag nått städ il och stökade på, diskade osv. Käkade jordgubbar och la mig i sängen vid 21. Slog igång HIMYM, såg ungefär 2 minuter innan jag sov som en stock ända till kl 04. Tack för den! :)
 
Denna fina och varma fredagskväll ska jag tvätta och käka lite karra. Möjligtvis orkar jag slänga ihop en räksallad annars får det bli en annan dag. Bara 20 timmar jobb kvar nu!
Trevlig helg.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0