Kriget det kan förgöra en man

Målar så penseln glöder, nästan iallafall. En riktig målare skulle förmodligen slå mig på fingrarna med tanke på min metod och har inte vart sådär jättenoga med underarbetet men jag vill bara bli klar. Sen ska man ju bara sova där ändå så..
 
Fast nu stannade jag av och blev trött. Kanske bra idé att äta frukost då. Undra hur mina vänner uppe i Lule mår som förmodligen är bakis men ska gotta sig i kräftor ikväll. Hinner kanske med en kräftskiva iallafall när vi kommer hem från Gaga resan, om jag har tur.
 
Vi får väl se om tyskan tar oss ända hem. Fick besiktningstid igår i November så nu måste jag börja jaga bakljus, eller byta allihopa för en större summa. Suck, biljävel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0