Muhaha

Det va jättetrevligt på Kajutan, lite otippat att vi skulle komma dit för första gången och faktiskt vinna en av musiktävlingarna :) Tänk att man kan få en snilleblixt ibland :) Nästa år då ska vi va stammisar och sitta där redo varje måndag! Då har ju Maja klämt ut bebben också :)
 
Orkade tillochmed handla frukost för veckan. Köpte inga cigg heller, har tänkt dra ner på det där nu efter sommarn. Ska fokusera på att göra ingenting, har dragit in tvn i sovrummet för jag lär nog bara använda det här rummet den här veckan. Vet inte varför förmiddagsveckorna gör mig så extremt trött. Måste vara att jag är kvällsmänniska.
 
Vore guld för mig att gå ständig eftermiddag då man ändå inte har nån annan än en själv att tänka på. Men nu är det bara 60 timmars arbete kvar :) Ciao!
 
I have always been in love with you,
But,
You are unable to see that

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0