Mys

Jag älskar den här tiden på året. Det är mörkt men ändå sommar, det är inte samma sak som höstmörkret. Just nu öser det ner regn och jag hoppas att åskan håller sig borta för det kan inte bli mycket värre än riklig åska och mörker.
 
The last kiss I'll cherish until we meet again
 
Måla skulle jag ju men då va det ju premiär för Pluras kök men jag har gett mig själv 2 timmar på mig nu att fixa det andra lagret färg. Kommer nog gå fortare nu hursomhelst. Robin skulle hit och sno lite BB avsnitt men har ingen aning om när han dyker upp.
 
 
Imorrn far Bellan ner till södra Sverige och jag vet inte om vi hinner ses innan hon flyttar på riktigt men jag är ändå inte ledsen över att jag inte åkte upp till Lule för jag ser det inte som ett hejdå, jag ser det som att vi ses ju snart igen. Även om hjärtat blöder så är det som med det mesta, det går över med tiden. Vi är inte så unga längre, tiderna förändras men jag tror det kommer bli bra. Om våra planer går i lås så ska vi ändå tvätta bilarna i Drängsmark på fredagarna, dricka lådvin och låsa in barnen i matkällaren :)
 
Och jag har bestämt mig att det är dags för en ny blogg. Vet inte när, men snart. När jag orkar ta tag i det.
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0