Runaway train

På dåligt humör, lessen arg och besviken både jobb och privat. Jag önskar att jag inte kände människor för då slapp man dom känslorna iallafall. Jag ska inte köra bil när jag är på det humöret, det går alldeles för fort och kör dumt för att jag inte bryr mig. Men jag hade ju inte tänkt ut med bilen, men så blir någon annans problem mitt problem och då får jag lösa det.
 
Men jag får väl skylla mig själv som inte kan säga nej..
 
Jag funderar på att söka en tjänst som bergarbetare i Garpenberg eller Dannermora. Miljöomväxling. Slippa folk, slippa skitsnack. Men jag kanske borde sova på saken innan jag söker, men tanken har slagit mig många gånger på senaste.
 
Blir inte bättre av att min bästa vän sen 12 år tillbaka ska flytta tusen mil neråt landet för att plugga. Jag är jätteglad för hennes skull men vi har aldrig bott mer än 4 mil ifrån varandra. Som vanligt så trycker jag undan alla känslor och det kommer komma när hon väl åkt om nån vecka. Som idag när jag blev bjuden på kräftkalas på Kågevägen den 1 sept, då tänkte jag direkt att Bella skulle följa men det går ju inte kom jag på sen... Det kommer bli så konstigt.
 
Skit på dig, dig, dig, dig, dig och dig.
Nu ska jag grina av mig det värsta och sen röka som en borstbindare. Blir inte att dra ner idag på rökandet, det är lix åt helvete ändå.
 
Jag har sagt det förr och jag säger det igen:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0