Shit MajBritt

Trodde igår att jag va pigg på kvällen för att göra nånting förutom att se på tv och sova, mensi jag somnade sittandes i sängen. Hann aldrig ens märka att jag va trött. Sovde gott hela natten och nu på morgon har jag hunnit slänga ihop en räksallad till lunch. Stängt av väckarn för hela nästa vecka förutom torsdag då jag ska fylla i en tatuering, kan va bra att va i tid då.
 
Får väl se om det blir lite mys ikväll eller kanske städa och däcka i sängen. Nu kan jag flytta ut från sovrummet också haha :) Min plan har funkat bra i veckan iallafall, konstaterade att skulle jag lix somna efter jobbet va det lika bra att somna i sängen så drog in tvn dit. Måste köpa en till så jag slipper flytta runt skiten. Nä nog svamlat, måste borsta tänderna och sen gå ut till vändplan!
Tjoflöjt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0