Bieber fever

Har just sett dokumentärfilmen om Justin Bieber. Helt ärligt så har jag aldrig hört någon av hans låtar tidigare men fastnade bara framför den för jag gillar dokumentärer. Och jag kan inte förstå hatet emot honom? Killen har ju verkligen talang och han kan ju faktiskt spela instrument och sjunga mot för många andra.

Men det är väl den vanliga avundsjukan som slagit till.
Nu ska jag nog snart krypa isäng IGEN. Enda jag gjort idag, sett lite tv uppe och legat i sängen. Får se om Johanna svarar på mitt sms om att tatuera sig lite kommande veckan. Tror jag bestämt mig för vad jag ska göra, inget avancerat direkt men vet inte placeringen riktigt.. Får ta mig en funderare på det. Och göra klart fingermustaschen :P

Nä men oj vad trött jag blev, sängen kallar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0