Bläääääää

Fyfan vilka bajsdagar hittils. Igår så strula laddutrustningen så det som normalt kanske tar 1½ timme tog oss 6... Min bil gick dåligt på väg hem men idag behöver jag inte köra iallafall.

Sen ha ja gått och blivit förkyld. Först hade jag bara en orsak till det och det är att myset smittat sig med sin förkylning så jag har hotat han att om jag skulle bli sjuk så skulle jag komma och slå ihjäl han. Men helt plötsligt har jag två saker till som kan va boven..

Ena är att starta igång bilfan i lördagsnatt i -100 ute, eller att jobba sig svettig i gruvan eller bara bli blöt sen åka upp och ut i kallvädret.

Tyvär får jag nog ej slå ihjäl nån i veckan hähä!
Men men det löser sig. Har då fått sova både gott och länge inatt :) Nu ska jag bajsa. Adjö.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0