Brrrr

Inte nog med att det är apkallt ute så slog vi slag i saken idag och avfrostade en av frysarna som nog borde vara gjort för flera flera år sen... Kastade gammal mat, eller mest kött och bär (en del blåbär va från 91 hehe..). Men det är lite trist för jag tror att 98% av köttet som slängdes kommer från min faster och dom har ju som sagt egna djur som dom slaktat så det köttet va förmodligen väldans gott en gång i tiden.

Är lite frussen om fingrarna nu men nu är de gjort iallafall :) Nu kanske man kan gå till den frysen och gräva bland lite grejor att äta istället för att bara äta det som ligger högst upp :P

Planerna för kvällen är ändrade och just nu vet jag inte vad jag ska göra.. Men nått ska jag fan göra efter min totalt väderlöst tråkiga dag igår. Mina pensionärsfasoner fortsätter, vaknade 05 idag.

Har jag officielt blivit vuxen nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0