Cant buy me love

Precis som jag hade på känn så blev de inge mys ikväll för han va tvungen jobba. Men inte grinar jag illa för det, for till Bella och där fick jag tvärgosa med en liten hundvalp :)))) :] :] Så liten, vit och fluffig :] :] Dock va hon inte lika söt när hon började tugga på mina nya vita skor haha :P

Vi såg lite tv sen plockade jag upp Robin som skulle köra hem sin skoter som han lämnat här tidigare idag. Fick ju köra han till stan då han glömt bort att hans syster bjöd på middag. Blev ståendes i olyckorna som va på E4:a. Hur fan kan man lyckas köra in i en stor röd brandbil med blåa roterande lampor...?! :P

Aja inte avis på Robin som fick köra hem i detta väder. Nu njuter jag av ett vinglas men det blir nog sängen snart, ögonen börjar strax falla igen.

Ska smörja lite tatueringar innnan. Godnatt.


Undra om jag ska dejta herr Dean ikväll istället :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0