Cry cry cry

Hahaha håhåhåå hiihihiii skrattar så ja grinar. Har sett Sveriges värsta bilförare och nu ser jag Wipeout. Ligger i sängen och käkar popcorn i kallvädret :)

Vilken tur att Elin och Jonte hjälpte mig att sparka igång Volvon inatt! Trodde ju att de "bara" va kring -20 ute men hade visst vart -39 så inte så konstigt om han inte ville starta. Efter många om och med och en burk med startgas och startkablar så hoppa han igång. Nu vet jag att jag inte behöver fara nånstans där de inte finns motorvärmare i den här kylan :)

Som sagt tacka fan för att dom kunde hjälpa mig i kylan, tur att de finns snälla människor :))) Ska nog plugga i motorvärmaren på ett tag och köra bara för att, bilen kan ju inte må sämre av de iallafall :)


Annars då? Är lite kluven känner jag. Eller nja inte det heller men det kanske råkar vara så att de finns någon jag tycker om som jag faktiskt önskar att jag inte gjorde. Jag vill inte va med nån, jag klarar mig fint själv men man kan ju inte rå för vad man känner heller. Det är inte så att jag kan bryta upp och gå därifrån heller, fast de vill jag ändå inte... ÄH mycke svammel men så är läget. "Både vill och vill inte bli kär."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0