Das helg

I fredags blev det krogkväll. Började hos Tessan med Robin, Peji, Sunky, Fuling och Sarah. Spelade nåt skitroligt spel där man skulle rita, jag skulle gissa på vad Peji ritat hahahaaa... Åh skrattade så tårarna rann, älskade vänner :) ♥ Sen vart det ut på Kalles och jag va riktigt städad, knappt ens full höll jag på att säga. Eller det va jag väl men jag har varit värre.

Sov hos myset. Hade faktiskt riktigt trevligt, vi såg Så ska det låta kl 4 på morron. Igår vaknade jag och mådde bra, bara lite äcklig i munnen. Det blev mys hela dagen :)))

Vid 17 kom Bella och plockade upp mig. Vi drog på OBS och handlade gotte. Gjorde världens godaste mat, karré i ugn med potatisgratäng och sååås. Aaaah visserligen tog den en jävla tid, men de var de värt! Spenderade kvällen där och vi hade riktigt kul :D Skrattade massor :)

Åkte till myset på natten men det va inge trevligt då vi va ovänner hela tiden.. Men sanningen kryper ju fram när man är full.. Eller inte jag då, jag körde ju, men han. Men nog är det skönt att vi inte är tillsammans så man kan ta sitt pick och pack och åka hem :) Eller tillsammans och tillsammans, uppenbarligen har vi ju nåt slags förhållande men inget "riktigt".

JAJA hur som helst, for hem och skulle byta batteri men orkade inte när hela gården va oplogad. Ville inte kliva i snön och bli blöt haha. Borde städa här, ser förjävlitg ut men orkar inte det heller. Sortera papper och skit. Tar det till veckan :) NU: tv och fruktsoppa.

Kommentarer
Postat av: Elina

Ja verkligen :)

2012-02-20 @ 08:26:12
URL: http://blow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0