De va bara ogjort

Den här dagen sög kuk rent utsagt. Förutom utebliven sömn så va de tre salvor som skulle laddas och jag har aldrig vart me om att ladda just efter att dom sprutat betong på väggen. Innan de brunnit ihop så luktar de tamefan vider och en jävla stark amoniak lukt. Ett tag rann bara ögonen, såg ingenting.

Blev kräksjuk. Stod vid traktorn och funderade på att gå bort till bilen och spy så ja inte behövde spy precis vid dom andra.. Men ja de gick över iaf.

Sen sista salvan... Fiiifan. De va bara ogjort att vi skulle ha vält med både traktor och korg, och jag stod i korgen... Fyfan va obehagligt de va. De luta bara mer och mer och ja tänkte att nu är de fan kört men just innan så lyckades vi få oss tillbaka...

Ja stod bara kvar i korgen ett bra tag och skaka, höll fast mig och kunde inte röra mig. När vi skulle fortsätta så fråga Jimmy "Är du rädd?" och då kände jag bara hur tårarna balansera i ögat för då släppte chocken. Nu i efterhand så ha ja väl komme på att jag kanske inte skulle dött, men slagit mig rejält fast vem vet, man kanske hade fallit ur och landat under. Och när man står där i korgen är man jävligt liten och hjälplös.

Och vem vill tippa? Ingen.

Jag luktar skit men ville bara hem. Orkar inte ens duscha nu, allt blev så sent. Måste upp tidigt imorrn och gå igenom vissa saker i bilen också jävla röv. Bara hoppas jag kan sova nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0