Det är över nuuu

Hovva nu är jag tandlös kattkärring. Men kan ju säga så här, lagar hellre tusen gånger om än att dra ut. Kände ingen smärta men hela situation va absurd och jag trodde fan jag skulle svimma. Även om tanden tydligen gick jättelätt att få ut så va de faan obehagligt.

Men jag behöver inte grina illa, tydligen är mina visdomständer på g så snart har jag en ny där. Skrek rakt ut NEEJ när dom sa det. Har bara fått för mig att visdomständer ställer till med jävulskap. Men återstår att se om jag kan äta nu utan tandvärk :)

I skrivande stund färgar jag ögonbrynen vilket verkligen behövdes. Tog en sväng på Maxi med Robin och bjöd han på en semla. Fyfan vad vidrigt, nu vet jag varför jag inte äter semlor. Ikväll ska jag belöna mig med tre öl jag hittade härhemma och spela sims. Skönt att ha tatueringstid tidigt imorrn då jag ändå inte kan sova länge längre. Och så mys på kvällen, eller man vet aldrig har jag fått lär mig.

Ska bli skönt när bedövningen släpper :)



Kommentarer
Postat av: mia

än sålänge har jag bara fått ihop 2 st konsum kassar med kläder jag ska slänga, jag kan ju ta med dom på macken ngn dag så kan du hämta dom där? :D

2012-02-13 @ 17:44:29
URL: http://ahlqvistarns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0