Faboulus friday

Fick riktig jävla cp tandvärk idag så fick akut fara till käftgrävaren. Domen blev att provisoriskt fylla igen och på måndag ska jag dra ut den... :( Jag som va så glad över att jag aldrig dragit ut en tand. Myset påpekade att jag skulle bli en tandlös kattkärring med lång rock som kastar katter på folk haha.

Hade kunnat gå om inte tanden sitter längst in i mun :P
Men men är ju inte mycket göra åt, kan ju inte gå runt med tandvärk jämt heller. Pappsen håller på att göra mat så får väl se om det går bättre nu. Annars skjuter jag mig.

Får ens se om jag orkar jobba hela kvällen, börjar va rejält slut för att jag är sjuk.
Men vi ser ju. Adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0