Fri som en fågel

Har haft nästan dator och telefon fri helg. Kände mig bara less på att kunna vara uppkopplad och tillgänglig överallt så stängde av telefonen i fredags och har knappt suttit vid datorn. Det va rätt skönt :) Jobbade ju hur som helst.

Två braiga saker har iallafall hänt senaste dagarna.

1. Jag skulle ju köpa ett USB minne till veckan för att kunna ha med sig i fickan om man hamnar i nått fordon under jord som man kan spela det med, men då igår så hade Daniel från Atlas Copco lämnat oss varsitt USB minne, mössa och godis :) Fast mössan fick jag ett struthuvud i haha, men det andra va ju bra.

2. Ryktet säger att vi får löneförhöjning med ca 2000:-. Det tackar man ju inte nej till! Är tydligen olika steg man når upp till ibland, sen kan man också få personlig höjning, men det återstår väl att se ;)

Så nu måste jag börja pensions spara och gå med i facket... Haha, åh känner mig gammal. Men men, ikväll ska jag dricka vin och se BB. Har inget speciellt planerat för ledigveckan men nått ska man väl kunna hitta på tror jag :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0