Gurkburk

Blev en tidig kväll, fick inte vara kvar på jobbet :P Såg tydligen haldöd ut hehe. Nämen åkte ner men utan att ha rört mer än en meter så flöda svetten om mig och det är ju bara 14 grader under jord. Åkte upp och satt mig i matsalen för att knapra piller, då kom Jocke och jag förklarade min situation så han skickade hem mig med full förståelse. Har just tryckt en macka och lite nyponsoppa så ska bädda ner mig.


Dagens störande objekt förutom sjukdom:

1. Igår så gjorde jag ett litet enkelt IQ test till näste man, eller i det här fallet: kvinna, på skiftet. Tydligen så är det svårt att byta toarulle när inte städerskan jobbade så jag lämnade ja, kanske 1mm papper. Tror ni jag kom ihåg det idag när jag satt på toan? Nej. Tror ni det var bytt rulle? Nej. Rackarns svårt det där, kan behövas minst 3 dagars utbildning.

2. Parkera en bil efter en vanlig väg mellan Kusmark och Sandfors efter en kurva vid en hög snödriva utan nånting som visar att bilen står där, tex varningsskylt. Kan tillägga att bilen va vit dessutom!! Halvsvårt att se när man kommer i 80 blås. Patrik hade tydligen stannat där och tutat i sinne och pratat med nån gubbe att han skulle flytta eller märka ut bilen. Då ifrågasatte gubben om han inte såg den..? EE NEJ.


Ugh nu väntar sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0