Ha ha

Såg just att Olav delade med sig av denna bild på fejsbook och det är faktiskt så sant haha! (tänker på bussbilden som är sist) Började tänka på den tiden jag åkte buss, det va alltid jag och en till granne som åkte buss. Beroende på vem som kom först till hållplatsen så ställde man sig då så att säga så nära skylten som möjligt.

Den andra stog minst 3 meter ifrån, och bussen stannar ju vid den första människan eftersom man skulle åt stan. Eftersom han oftast va efter mig så stannade alltid bussen vid han så jag fick gå dit han stod och kliva in. :P



Kommentarer
Postat av: Mia

Mjaa egentligen har vi vell som inte det, men folk kommer in till oss och skriker endå :P! fast vi ska vell se så att allt fungerar, och om de inte gör det så måste vi ringa och felanmäla.. Helt sjukt egentligen då butiken numera drivs var försej.



Att jag är fet skrev jag vell mest i ironi, är långt ifrån smal oxå och de finns fortfarande & ta av :)! men jag tar det pö om pö :)..

2012-02-27 @ 10:17:41
URL: http://ahlqvistarns.blogg.se/
Postat av: Elina

Jaa inget går upp mot att sova hemma i ens egna säng ! <3



Haha skrattade oxå åt den sista bussbilden, Jag är extrem på det där och blir besvärad när nån kommer å står nära en nånstans :D

2012-02-27 @ 12:02:54
URL: http://blow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0