Ha ha

Hade en kul kväll igår på jobbet för jag slapp faktiskt ladda. Eller slapp och slapp men det är väl kul med lite omväxlning :) Jag och Erik körde ner borr riggen Stina från ovanjord till jävlart botten av gruvan. Eller Erik körde och jag va hans två extra ögon. Är lite svårt att förklara hur jävla svårt och tajt det är men vi klarade oss :)

Och Erik är ju fantastiskt sjuk i huvet och rolig. Dessutom sjöng han för mig, mest barnsånger och "Mitt eget blue Hawaii". När vi käkat så skulle vi byta rigg för att ställa upp den där det skulle borras och den är ännu längre men efter några om och men kom vi på plats :)

Då vi ställt upp oss och ställt in laser och allting, skulle just läsa in borrplanen och börja då kommer Patrik och säger att vi inte ska stå där..... GÖÖH haha, sen gick allt bara utför :P Är radioskugga där vi va så ingen kunde sagt till tidigare heller. Bara göra om och göra rätt då och flytta på sig :P


Men det gick bra och va kul. Idag ska jag baka lite till mina goa gubbar, tänkte mig en kladdakaka och sockerkaka kanske. Får se, kladdkakan är då given iallafall.
Ha en bra fredag folket!


Magnus och Erik. Smygfotade för Erik har så gullig mössa :P


Stina på väg ner


Elsa äntligen uppställd på rätt plats


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0