Hallelujah moment

Äntligen månda och ny arbetsvecka! Tro det eller ej men jag känner faktiskt så, äääntligen. Kan bero på att jag inte gjort nått speciellt kul på ledigvecka pga äckligt kallt väder. Kanske inte har samma känsla på torsda eller freda :P Men har ju eftermidda så de underlättar enormt.

Nu blir de en dusch sen kanske frukost. Hoppas jag hinner sova några timmar idag annars kommer de bli jobbigt. Och hoppas min bil startar senare, har då haft i motorvärmarn i 12 timmar. Skulle ha pallrat mig åt stan senare i veckan och köpa nytt bränslefilter och kanske nya tändkablar och se om de blir nån skillnad på rackarn... Måste köra själv freda - sönda så är ju en fördel om bilen går någorlunda bra :)

Äe dusch va de ju sen blir de kanske varma mackor till frukost nu när ja hittar i frysen :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0