Hanna Widerstedt

Har suttit och funderat på vem bloggerskan Hanna Widerstedt är lik när jag sett BB.. Och igår trillade poletten ner. Nu säger jag inte att dom är jättelika just hela tiden, och det är lite svårt att hitta en bild på henne när hon är precis som personen jag tänker på...

Men om man ser henne på tv så tycker jag att det stämmer iallafall.
Är ju såklart "Hatchet face" från Cry Baby som jag pratar om haha! Som sagt svårt att hitta en bra bild på Hanna men ja om man kollar på tv så.. Tror det är nåt med munnen som gör det :P






Inget fel, hon gör ju bra tv ;) På tal om bananer ska jag nog slå igång Cry Baby nu :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

HAHAHHA JAAA! XD

2012-03-02 @ 14:11:04
Postat av: Emma Starkko

Bilden är ju ute på facebook nu, så jävla likt! x)

2012-03-13 @ 10:16:45
URL: http://estarkko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0