Hej och hå

Bestämde mig alladeles nyss för att stanna hemma ikväll. Läget har vart lite bättre idag men nu är det lika som igår så jag har nog inget att göra på jobbet idag. Anser inte att en förkylning är något att vara hemma för men det är febern som spökar..

MEN inte får jag glädjas för det eftersom jag har tandjäveln att dra ut imorrn. Såg Emil och griseknoen imorse, då var det ju om när Lina ätit för mycket karameller och hade tandvärk.. Hehe fick lite ångest inför imorrn.. Men jag beöver ju inte hoppa från taknocken ner i hö med en tråd runt tanden för att få ut den iallafall :D


Nu ska jag lägga mig i sängen igen och se nånting. Nyste just för 627:e gången idag, 4:e dagen sjuk and still going strong. Bajsa lite kanske, kvällen är fylld med oändliga möjligheter ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0