Hoj hoj

Helt plötsligt hade jag rätt fullspäckad vecka. Måndag är det tandläkarjäveln och ska se om det finns någon tid för att slinga håret i stan, annars får jag försöka peta in det någon annan dag.

Tisdag blir det två tatueringar hos Johanna på dagen och film med myset på kvällen. Förmodligen spendera natten där och hoppas att det inte är för kallt så min bil startar när jag ska hem..

Onsdag eller torsdag har jag ev tänkt upp till Luleå för dagen. Beronde på hur sen jag vaknar onsdag kanske jag tar det torsdag... Sen va det slingningen där då...

Vips så var det helg och då vill man ju gärna hinna göra nåt kul också :)
Men helt klart fyller jag hellre mina ledigveckor med något att göra än att bara sitta hemma och glo på ingenting. Dessutom bör lönebeskedet komma imorron tjoho.

Näe nu ska jag faan slänga mig isäng. Tänkte bara skriva här vad som är på agendan annars glömmer jag det. Iofs har jag ju en kalender på väggen... ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0