Hujedamig

D-day. Är sjukt nervös för att dra ut tandjäveln där.. Bara hoppas att det är som alla säger att det är lite obehagligt men inte känns. Fast med min vanliga tur ska väl inte bedövningen bita :)

Annars då? Ont i hela kroppen för att jag legat så mycket i sängen senaste dagarna men det har gett resultat. Är inte alls lika slut idag, snorar inte och har ej nysit en gång på hela dagen än så länge. Mår bättre än på flera dagar så de känns skönt :)

Måste snäppa till stan idag och köpa mig lite balsam och ögonbrynsfärgning. Börjar va väldigt blek i fejjan hehe. Drömde att min bil va utan ström inatt så va tvungen ut nu imorse och provstarta utan motorvärmare trots att han stått sen i lördags kväll men han starta då. Skönt så man slipper fundera på att man blir ståendes när det är lagomt kallt ute och inte har nån värmare.

Dock måste jag kanske snäppa till jobbet en sväng också.. Skulle va bra om jag fått slänga min overall i tvätten så jag har en ren till nästa vecka. Fast kändes drygt och dyrt att köra 10 mil för sakens skull haha. Men men ser väl vad som händer.

Blä vill bara att tiden ska gå så den får bli 15:30 nån gång..!



Pytte Hasse :)))

Kommentarer
Postat av: mia

hahah så jävla kjudis hasse! :D

2012-02-13 @ 14:26:13
URL: http://ahlqvistarns.blogg.se/
Postat av: mia

jamen vist, de kan jag göra ;D om de finns ngt du kan tänkas använda så :D

2012-02-13 @ 15:30:48
URL: http://ahlqvistarns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0