Hur gör man?

Haft en apdålig natt med kanske 4 timmars sömn, yeey. Ska inte hoppas på att jag hinner sova nån timme till men man vet ju aldrig.

Nå till min fråga. Hur fan gör man när man ska söka lägenhet? Jag vet som inte vars jag ska börja. Har funderat på om man ska köpa eller hyra men tror det lutar åt att hyra. Visst Skebo finns men eftersom jag nyss registrerat mig där så har jag ju inte samlat ihop några såna där poäng eller vad det nu heter.

Såå.. Hur gör man?

Nu ska jag gå och fylla ATF olja i förgasaren och hoppas att bilrackarn börjar gå bättre.



Kommentarer
Postat av: Therese

Kolla blocket :) Ske-å kommun har också på sin hemsida en lista nånstans med alla bovärdar runt orten. Jag ringde runt som ett sär till alla som hade i centrala stan när jag sökte

2012-02-07 @ 16:24:16
URL: http://lipstickkiller.blogg.se/
Postat av: mia

ja kolla blocket, där kan de finnas! :)

sen är det ju faktiskt en investering att köpa lägenhet oxå^^ :) fast det är vell endå skönast att hyra, då har man vell som allt gratis ifall ngt skulle pajja, sen slipper man ha lån :P!

2012-02-08 @ 15:12:43
URL: http://ahlqvistarns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0