Huuuuuuu

En dag i simulatorn. Va ju rätt skoj när vi tillslut hittade dit efter 45 minuters irrande runt i Bergteamets alla hus och lokaler. Tillslut hittade vi den på samma ställe Petra parkerar sin lastbil. Wtf? Lite udda att stå i en ankommande gods hall haha.

Va jävligt kul att köra som en jävla idiot nere i gruvan ;) Skulle nog få sparken om jag gjorde så på riktigt haha!

När jag kom hem, vilket inte va säkert att jag skulle göra, så hjälpte pappa mig att byta plats på torkar armarna.. Under 3 mil minskade mitt synfält hela tiden, när jag kom till stan hade jag 2cm att se ut genom rutan på. Fick stanna av på första möjliga avfart och torka bort. Nu bytte vi plats så nu funkar den jättebra på min sida :)

Vet ju som sagt inte hur man får över bilder till datorn från telefon så får väl lägga in dom i ett inlägg sen. Nu måste jag äta nån slags middag, sket i lunchen idag så vi kunde köra på och sluta tidigt imorrn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0