I farted a little fart

Haha åh jag önskar att alla hade fått uppleva min kollega Erik. Stördare människa får man nog leta efter :P Igår så hängde jag med han mestadels hela kvällen. Första tiden spenderade vi i borr riggen och vi lyssnade på musik och dansade.

Sen började han sjunga sin hitlåt "I farted a little fart" som bara blev mer och mer konstig. Har upptäckt att Erik gärna sjunger, eller man kanske ska kalla det låter, för ibland är det inte ord som kommer ur munnen utan mer ljud och han verkar bli nöjd när han får ljuda.

Visst är det otroligt härligt med ett jobb då man får skratta så man gråter varje skift? :)


Sen blev jag supersugen på att köpa Amazon. Hade inget att göra ett tag igår så gick till verkstan och där hade praktikant mekanikern ställt in sin zon och skulle lufta koppling. Det luktade så gott ur den, riktig Amazon lukt :D Han körde föresten om mig i veckan och jag låg ändå på 90 men han for iväg som ett spjut. Skämdes lite då :P Men men man ska hålla hastigheten annars vet man vad som händer! ;)



Little Aron and The Eastside River Boys signerar Croners Kapitän i
Lycksele 2007

Kommentarer
Postat av: Johannnnnaa

ZOOON lukt!

2012-02-11 @ 21:52:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0