Jomen

Blev tidigt idag, va klar redan vid 10:30 med utbildningen. Så nu får jag ännu ett certifikat, vet inte hur många jag fått nu sen jag började på Boliden. Dom är ju ändå smart och ger oss en jävla massa utbildningar så dom lägger över allt ansvar på oss och då kan vi inte skylla på att vi inte visste.

Fast nog tycker jag att man ska få en utbildning på en hjullastare när det är det vi ska köra och inte på hur en truck på ett lager fungerar.. Är ju en hel del skillnad även om nu hjullastare med gafflar räknas som truck haha.


Käkade lunch med Dennis och Robin sen for vi till Dennis och såg lite tv. Råkade somna i soffan och snarka utan att jag ens märkte att jag hunnit sova. Vaknade av att dom andra skrattade, va sådär konstigt trött.
Bytte batteri hemma hos Robin också, nog för att mitt funkar som det ska nu men äsch, vem vet hur länge det suttit där. Har ju för fan säkringar som säker är 30 år gamla iallafall i han haha.

Nu blir det middag, vanlig jobbdag imorrn, får väl se va de blir för spännande då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0