Nämen

Vaknade inte kl 07 idag som jag brukar när jag blivit gammal haha! Fick faktiskt sova till 09:30 :) Dock fortfarande trött. For till Bellsan igår och umgicks. Skämde ut mig på Statoil, hade kört dit Robin och när vi skulle fara så fick min bil tuppjuck och hoppade fram (han hade bluddrat och gått dåligt lite innan), ett riktigt pinsamt motorstopp och det va såklart folk på macken.

Men vi fick oss ett gott skratt :) Efter det blev det myyyyys. Fast jag åkte hem, kände för att vakna upp i min egen säng själv haha, ibland är det guld värt också :) Eller ja oftast eftersom jag har svårt att sova med folk som sagt då jag stör mig på dom :P


Nu ska jag stiga upp och äta frukost sen måste jag snäppa åt stan IGEN för att köpa lite mds skiva eller vad det nu heter och nytt luft filter. Ikväll blir det kanske film med myset, imorrn blir det nog umgås med Emelie och sen dricka nå bärz på kvällen eftersom Bellan drar till Thailand i 2 veckor.. WTF? :P Bara lämna mig hemma sådär! ;)

Har igentligen inte råd känner jag att flänga runt som jag gör för det går en del soppa nu men samtidigt så är det så jääävla tråkigt att bara sitta och spara pengar. Har ju ändå löning till veckan och då kan jag nog spara undan mer pengar än vanligt så de kanske går jämt ut ändå :)

Näe nu frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0