shit pommesfrites

Har flängt runt som jag vet inte vad idag. Plockde upp Bella vid 13, drog och köpte en stock snus. Går så jävla mycke snus nuförtiden för i gruvan lägger man ut och in jämt. Spec när man har dötid..

Åkte på Laitis och köpte ett nytt batteri och soppafilter. Vidare mot Burträskmarknaden och det är ju som samma lika jämt så blev en hamburgare, torkat renkött och lite godis. Vars har dom flyttat bankomaten föresten? Huset är ju som rivet nu.. Åh vilka minnen man hade från det huset, eller..? ;)


Tillbaka till stan och in på Telia för tusen frågor om min telefon som jag ej fattar. Skjutsa Bella på söder, in genom stan igen och upp på Solbacken, handla en karta öl och ääääntligen hemma. Skulle kanske bytt batteri nu men orkar inte. Grymt sugen på krogen ikväll men kanske blir imorrn, den som lever får väl se.

Nu kanske mat och sovstund? Får väl se vad som sker senare, adjö.

Kommentarer
Postat av: mia

hahah ja dom måste ju bara vara sköna, kan du inte tänka mej annat :P! gillar att jag tog den typ fulaste jag hittade oxå :P haha!

2012-02-17 @ 18:08:30
URL: http://ahlqvistarns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0