Tji fick jag

Tänkte göra bort att färga ögonbrynen men de går ju skitbra när man kastat bort lillförpackningen med färg....... Eller ja mest troligt så har jag det. Hade två förpackningar av sån där Depend men tvärkolla väl bara igenom ena igår innan ja slängde..

Aja inte mycke att göra, får handla en ny imorrn. Fast då blir jag inte förvånad om den dyker upp efter de :)
Nu ringde Robin iallafall och sa att jag ska luncha med han och Dennis i Byske. Är inte sugen på skräpmat men däremot sällskap såatteeeee de blir nog bra. Fördriver ju lite tid me de :)


Föresten så braka ja me datastolen inatt haha. Hade velat haft de på film. Vet inte riktigt hur de gick till men vips så tippa hela stolen och jag bakåt, låg som fastkilad mellan stol och skrivbord :P Och nu är skrivbordet ganska svajigt :P

Äsch ska väl kanske kleta på nå smink nu så man ser ut som en människa. Adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0