Trötter

Som vanligt vaknar pensionären före kl 8... Men men inte mycket att göra åt. Igår så blev det ju en Lule tripp med Robin. Linda va sååå tjock och fin :)) Nu är det nära :) Vi drog på Media Markt och kikade på telefoner. Där råkade jag sätta igång larmet, man får tydligen inte slita ut ladd kabeln som telefon sitter i hehehe.. :P På Elgiganten satte Linda igång larmet istället haha. Men därifrån kom jag med nytt abbonemang och en iPhone. Va inte alls tänkt att det skulle bli så men ny telefon behövde jag ju hursomhelst. Men gillar inte det här med bindningstider.. Men men. Va vansinnig på den redan på vägen hem haha. Idag måste jag då till stan och få Telia att he på nått skyddsgrejs, sen på Laitis och köpa bilbatteri, Går ju inte att nån måste kabla igång mig så fort det är kallt och han stått ett tag. Jajjasi, dusch nu adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0