Uääää

Tror jag ska beställa ett nytt batteri till bilen med pappa idag. Vet inte om det är det som är problemet men nu startar han inte trots att det bara är -16 tror jag och det har han gjort förut.. Men det är klart, jag har nog plågat batteriet i två års tid snart, och det for nog lite illa i lördags när vi fick hjälpstarta igång i kylan.

Men det är ju bara hoppas att han starta inatt när jag ska hem iallafall. Eller så kör jag laddarn nu och ser hur han beter sig idag och köper ev nytt batteri imorrn.

Gööööh börjar va lite less på bilstrul just nu. Men sånt får man ta när han snart har 40 år på nacken :P


Nästa vecka ska jag iallafall haka på trenden med OnePiece. Komme på det inatt när jag duschade för jag blir alltid så stressad nu när jag åker med David, tar en lite längre stund för mig med balsam och grejor, så om man slipper ta på sig en massa kläder sen som fastnar hela tiden för att man är blöt så vinner man mycket tid. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0