Vafaan

Nu är jag uppe i två trasiga digitalkameror och mobiler ska vi inte ens gå in på... Nu kan de iofs va sladden som är konstig men ja, uppenbarligen är ju nått trasigt hur som helst.. Så nu när lönen trillar in den här månaden blir det en ny kamera. Billig digital hade jag tänkt mig.

Fast lite kul när man går och tänker tillbaka på hur de va förr. Hur dyr va inte första kamerorna som kom? Och hur jävla dålig kvalla va de inte på bilderna? Eller som när vi köpte våran platt tv. Pappa gav 18 000:- för den och den suger ju om man jämför med vad man får för kanske bara 4000:- idag.

Tur att jag aldrig vart en sån som måste ha de nyaste utan jag kan gärna vänta en 5 år, då får jag mycke mer för mindre pengar iallafall.

Men de känns lite dött lopp då jag går i tankar om att köpa ny telefon, troligtvis Iphone och jag dräller ju bara sönder mina telefoner.. Aja får väl se hur jag gör. Nu måste jag återgå till min städning. Fast jag har ju inte börjat än men :P


Kommentarer
Postat av: Mia

jag har en digitalkamera till övers, som är använd bara ett fåtal gånger! nypriset låg på 1600:- (fick den förra julen) du kan få köpa den för 700:- om du vill?? :) märket är Nikon :)

2012-02-01 @ 10:36:35
URL: http://ahlqvistarns.blogg.se/
Postat av: mia

la upp en bild på bloggen :)!

2012-02-01 @ 13:12:36
URL: http://ahlqvistarns.blogg.se/
Postat av: mia

jag tro de va 10 megapixlar, eller 12 :P ska kolla lite nogrannare! man för över bilderna med sladd :P

2012-02-01 @ 20:33:32
URL: http://ahlqvistarns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0