Varde ljus

Kul att få se lite dagsljus om dagarna :) Men de går ju bara mot ljusare tider så de är nog ingen fara. Hann då städa allt idag sen la jag mig på soffan och såg Metallicas "Some kind of monster". Eller såg och såg, jag somnade såklart. Annars har jag mest bara slöat resten av dagen.

Har tråkigt nanting men känner mig inte sugen på att starta bilen i kall vädret. Men är tacksam för den hittils milda vintern. Snö kan jag ta, men fifan när de är snorkallt ute. Man blir lika chockad varje gång det kommer, eller de bli då jag iallafall.

Har då plitat ihop ett brev till min brevkompis också, A-Ford gubben. Va ett bra tag sen sist men nu tog jag tag i det och det åker väl iväg med posten imorrn :)
Annars hade jag nog inte mer på hjärtat. Blir väl en dusch och hitta en film/serie att se. Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0