What up

Vad händer i Malmö igentligen...? Är glad att bo i en liten håla i Norrland. Men men man ska väl aldrig säga att det aldrig kommer hända nått här ändå.

Vaknade före 7 idag av mig själv. Lite överasskande men helt klart bättre att vakna den tiden än att ligga vaken och inte ha somnat då. Jag har lite tid på mig nu att städa. Känner ingen pepp men det måste göras, ser förjävligt ut här. Kollade lite på tv och sorrundljud igår men vet inte hur jag ska göra. Min tv funkar ju faktiskt utmärkt men kanske skulle köpt sorroundljud så jag får en dvd. Har inte sett någon av mina dvdfilmer sen jag flyttade hem.

Fast vet inte ens om de går koppla i min tv? Äh jag märker väl hur jag gör.
Är sugen på att se "Simon och ekarna" på bio. De va myset som föreslog att vi skulle gå nån kväll och det är bara den eller Lejonkungen som jag vill se hehe... Tror inte han är så sugen att sitta brevid mig som bölar när Mofasa dör.



Här är en bild från mitt jobb! Längst in står gruvbyggarna som jag kör runt i korgen.


Meduza, Gullan och Tracy heter våra hjullastare för tillfället :)


Kaffemaskin


Min och Jäänz garagefest haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0