Äsch då

Har nog inte hänt nå mycke vettigt senaste dagarna. Jobb och sömn typ. Vore fruktansvärt mycke enklare om vi säg att man kunde somna typ prick 10 varje kväll när man är trött. Men men tre pass kvar sen ledigvecka :) Har lite tid att fördriva en stund så kan ju göra en sån där lista ;)


1. Hur gammal är du om 5 år? 28 år ung
2. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? KorvErik, Stortjoffen och Stefan :P
3. Hur lång är du? 1.59!
4. Vilken är den senaste filmen du sett? Country Strong. Kan ju rekomendera om man vill dräggla lite ;)
5. Vem ringde du senast? Bellsan :)
6. Vem ringde dig senast? Linda om jag ej minns fel. Fast vi hade inte tid att prata :P
7. Hur löd det senaste sms:et du fick? "Saknar dig söte :-) puss godnatt på dig bäst"


8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Det beror helt på vem personen är. Har vissa människor jag bara sms:ar med, men skulle jag göra det med tex Linda och Bella skulle min tumme dö :P
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Väldigt gifta :)
10. När såg du senast din mamma? Igår vid 21 tiden.
11. Vilken ögonfärg har du? Världens finaste blå ögon.
12. När vaknade du idag? Tjaa vad va klockan... 03:40 kanske.
13. Vilken är din favoritjulsång? Julen är här
14. Vilken är din favoritplats? Stugan i Finnträsk såklart :)
15. Vilken plats föredrar du minst? Skellefteå centrum om jag inte är full hehe.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Oj! Bra fråga. Kanske är kvar i grottan ;) Men har väl kanske klämt ut en unge eller två :)
17. Vad skrämde dig om natten som barn? När det blåste hårt utanför.


18. Vad fick dig verkligen att skratta sist? Igår på jobbet. Minns inte vad, men skrattar så jag grinar varenda dag :P
19. Hur stor är din säng? 120. Längtar till flytten så jag kan sova i dubbelsängen.
20. Har du stationär eller bärbar dator? Stationär såklart! Men kommer väl följa trenden sen med laptop.
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Väldigt olika. Ibland med inget, ibland med full mundering av pyjamas.
22. Hur många kuddar har du i din säng? Två fattiga.
23. Hur många landskap har du bott i? Ett.
24. Vilka städer har du bott i? Skellefteå.
25. Föredrar du strumpor eller barfota? Barfota men det är ju mest kallt om året så kanske strumpor iallafall.
26. Är du social? Det beror på. Med mina vänner som jag känner så är jag vädligt social, men är jag tex ny på en arbetsplats så kan jag vara tyst som en mus och studera människorna tills jag vet vad jag beblandar mig med för folk.
27. Vilken är din favoritglass? Melon ;)


28. Vilken är din favoritefterrätt? Bananasplit
29. Tycker du om kinamat? Jamenvisst.
30. Tycker du om kaffe? NEJ!!
31. Vad dricker du till frukost? Mjölk eller oboy
32. Sover du på någon särskild sida? Nej mitt i. Är det med myset så är det alltid olika. Ogillar det.
33. Kan du spela poker? Hah, nej.
34. Tycker du om att mysa/kela? Självklart :')
35. Är du en beroendemänniska? Ja det är jag.
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nej inte längre, har för mig att jag gjorde det som liten.


37. Vill du ha barn? Absolut. Är väl bara inte så sugen på att klämma ut dom hehe :P
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska, svengelska. Sen kan man ju svära på olika språk.
39. Har du någonsin åkt ambulans? Jajjebus! Till toxen hehe.
40. Föredrar du havet eller basängen? Skatan helt klart (havet)
41. Vad spenderar du mest pengar på? Bensin skulle jag tippa.
42. Äger du dyrbara smycken? Nej inte vad jag vet iallafall.
43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? Oj finns så många. Men Desperate Housewives är väl i topp kanske.
44. Kan du rulla med tungan? Oja.
45. Vem är den roligaste människan du känner? Vill inte peka ut en enda, finns många :)
46. Sover du med gosedjur? Naaaj
47. Vad har du för ringsignal? Jerry Lee Lewis - Great Balls Of Fire
48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Jo men några ska väl finnas någonstans. 
49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Sydstatsflagga
50. Flirtar du mycket? Nej inte det.


51. Kan du byta olja på bilen? Yesbox.
52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Hehe nää.... ;)
53. Vilken var den senaste boken du läste? Berts Bravader
54. Läser du någon dagstidning? Ja Norran.
55. Prenumererar du på någon tidning? Nej inte längre men Bilsport Classic fortsätter komma.
56. Dansar du i bilen? JA!
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Ingen aning, får inte direkt in radio i min bil fast en dag så funkade det faktiskt, men vet inte vilken station det va.
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Säkert några stjärnor
59. När var du senast i kyrkan? Augusti på bröllop i Fällfors :)
60. Är du lycklig? Inte superduper men det är helt klart okej. Men det går sakta men säkert uppåt och det här året kommer bli förjävla bra. Jag har världens bästa familj och vänner, världens bästa jobb och kollegor som gör att man nästan längtar lite ibland trots att det kan vara tungt. Kommande flytt och hela världen ligger för mina fötter :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0