Första passet

nere i gruvan på rikt. Har borrat mitt första hål hihi :) Nämen har vart en kul kväll, jag och Erik har hängt med nån Malåbo som heter Jimmy mestadels hela tiden i borr riggen. Tycker de va riktigt kul :) MEN mycket att ta in, men de ska läres.

Sen såg ja en död häst på vägen, huuua. När ja kom till Kusmark då ja for så va de en liten bilkö och ja såg ju en hästfinka. Tillslut akta den på sig så vi kunde ta oss förbi, då låg de en död poa på vägen. Patrik sa att han hade sadel på sig, men ja tyckte då att han hade täcke. Tror jag hade rätt, läste på Norran att han rymt från finkan..? Och att den inte hade synliga skador fast de va då blod på vägen såg ja när ja for hem. Fattar inte riktigt hur allt gått till, men uppenbarligen dåligt. Vila i frid poa!

Har nyss duschat ur cementen ur håret och nu ska ja knarka värktablett och slänga mig i sängen. Natti folket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0