Grinolle

Har just sett Armageddon och de slutet kan ju vara ett av de mest känslosamma i filmvärlden?! Visserligen ser ja inte så mycke film så ja kanske har fel.. Men grinat floder har jag då. Huuga! Brukar ju normalt inte se filmer om jordens undergång men eftersom jag sett den flera gånger sen den kom ut så är de ok.

Mår dåligt också. Inte psykist men fysiskt. Har inte riktigt vart okej sen ja va bakis i tisdags och magen är inte reko heller. Önskar jag gick på LCHF, hade aldrig problem då.. Men blir nog enklare när jag flyttar att bestämma när vad och hur jag ska äta. I dagsläget är det lite svårt.

Nä ska starta en ny film och hoppas på att få sova, skulle va underbart :)
Tjingeling.

Kommentarer
Postat av: Alice

sv; Därför Robert bytte skola i hans första år eller nåt sånt och då fick han inte börja fordons direkt. Under den tiden läste han alla kärnämnen så nu är han klar med alla dom ämnena och nästan med alla fordonsämnen också. Därför kommer han bara ha praktik kanske 3 dagar i veckan. Om han kommer praktisera i exempelvis malå eller i den trakten så har han ju boende där och orkar inte bo kvar i Arvidsjaur. Förståeligt till 100%. Men som det ser ut nu så kommer han iallafall bo kvar till sommarn:)

2012-01-20 @ 13:02:58
URL: http://aliceavander.blogg.se/
Postat av: Mia

så svårt är det inte , uteslut bara pasta/ris/potatis och brödet, de är lättare än vad man tror och behöver inte alls vara så bökigt! det blir vad man gör de till! :) så kom igen åsa, you can do it!! ;) ;)

2012-01-20 @ 22:49:56
URL: http://ahlqvistarns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0