Hehu

2 timmar sömn är ju bättre än inget :) Men de ska nog gå bra idag iallafall, och hoppas att ja får sova resten av veckan :P Nu hinner jag upp och äta en stadig frukost iallafall.

Har legat och funderat på lägenhet de senaste dagarna. Min plan va ju att betala bort alla mina lån, spara upp ett kapital och sen flytta i sommar, men som de är nu så vill jag bara flytta NU, helst igår, gärna imorrn. Det skulle gå, men då finns inga pengar för tillfället att köpa soffa, tv, säng som är det största nödvändiga jag behöver. Eller igentligen så har jag allt förutom soffa, men käntes onödigt att först släpa dom härifrån för att sen släpa tillbaka när jag köpt nytt.

Sen är ju frågan: hyra eller köpa? Jag har verkligen ångest över att ta lån, men är det till ett boende så är det ändå okej.

Blöööööö kan ju hoppas att mina flytt tankar går över från panik till normal igen hehe. Men om nån vet av en 1:a, 2:a eller 3:a i schtaaan så kan ni ju hojta. Allt av intresse!

Nu: lite mer Svampbob. Fast ja börjar va trött. Rackarns :P

Kommentarer
Postat av: mia

Har en fin soffa du kan få köpa för 900:- :)!!

2012-01-23 @ 17:23:53
URL: http://ahlqvistarns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0