I'm in love

Jag måste köpa en ny börs, nu när jag börjat åt Boliden så ryms inte alla pengar jag tar ut :S HAH nej skämtåsido så är det däremot att alla mina kort ej ryms i börsen. Min fina plåtis som jag fick av Barro med James Dean på.. Men den går ju använda under ledigveckorna, då har ja inge behov av att släpa med mig alla jobbkort överallt :)


Föresten så är jag kär. Kär i Marbodals reklamfilm. Höhöhöhööhööaaah den är så jäävla bra, älskar skrikgråtande män hehe :P Jag tror dom gör så när dom är själv! Tycker faktiskt de är lite fint med karlar som kan gråta. Nu menar jag inte att dom ska va lika blödig som jag och grina till typ Extreme Homemakeover vareviga gång men de kan inte vara hälsosamt att ALDRIG gråta heller.

 

Nah får väl se om de blir lite mys ikväll annars så blir de en tidig kväll.. skrev jag just och ljög för mig själv. Vet precis hur det kommer bli, kanske 3 timmars sömn men då vet ja en som kommer sova gott imorron kväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0