Jävla natt

Uuuuuh hade sån jävla tandvärk, glömde packa på mig värktabletter innan ja skulle sova så ja, vid 6 imorse tror jag ögonen slöt sig. Har som mest legat hela dagen och halvslumra. Bilen är en jävla isklump men har koppla i värmaren så man kanske kan få fram fönstren iallafall för ikväll blir de myyyys.

Fick även ett gulligt sms av Emelie som va i min utbildningsgrupp att hon såg att vi hade en vakant plats på mitt skift, jag skulle hojta om den va kvar till veckan, hon ville byta skift för hon sakna mig haha :D Nämen skulle ju faktiskt va kul med en tjej på skiftet, visserligen är jag van att va med gubbarna men är ju trevligt med nån som förstå sig på PMS ;)


Har blivit vän med nån kille på fejjan som lägger ut massa bra country hela tiden, sköönt! Men de dåliga är att han använder "tidslinjen" så när jag går in på hans sida fattar jag fan ingenting. Men är ju bara gå ut på hans youtube konto :P

Jag vet inte varför men jag blir risig i magen av värktabletter, mina fjärtar luktar inte hallongrotta.
Adjö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0