Latmansmiddag

Mmm blev pizza idag, orkade inte ställa mig vid spisen. Har sovit hos myset inatt, eller ja sovit och sovit, legat vaken har då jag gjort iallafall. Är så van att sova själv att ja bara blir störd av den andre :P Varje ljud eller rörelse haha, men man ska väl lära sig. Går ju bra om man är full, men nykter och att inte sova hemma + med en till som gör mig vansinnig med sina rörelser: inte lätt. :P

Dock lockar min egna säng rätt hårt nu med tre kuddar och två täcken. Och mig själv ;) Kanske tar en tuppeluring, måste ut och skotta lite ikväll.

Bjuden på öl, hockey och spel hos Robin imorrn :) Men ska nog bara dit på hockey och spel, är jävligt less på att dricka sen så måste man ju ta sig hem osv. Peji förslog att bara dricka några öl men de funkar inte så för mig. Ja mena, dricka typ 3 öl sen kan du inte köra bil hem? Ska de vara så ska de va fullt ut, annars kan ja lika gärna dricka saft :) Men de blir nog kul! Har inte träffat dom på länge känns de som.
Eller kan och kan, visst kan man köra hem men har inte den moralen. Skulle jag åka dit för rattfylla skulle jag nog flytta härifrån för ja skulle skämmas så mycke. Brukar verkligen försöka att inte behöva köra dagen efter, vill inte ens åka dit då.

Ne nu lockar sängen stenhårt :) Adjö!

Kommentarer
Postat av: mia

Myset? hmmmm ;))

2012-01-04 @ 19:10:43
URL: http://ahlqvistarns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0