Lol

Haha hur kunde jag tro att jag skulle få sova inatt..? Ja fattar inte ens va ja gör, ja är så svinigt jävla trött men somnar fan aldrig. Dessutom mådde jag dåligt, alltså lite kräk dåligt.

Idag steg jag då upp iaf och for åt stan för att köpa Kampen om Skellefteå av en kvinna som jobbade på Skekraft. Åkte sen upp till Solbacken för att gå på Jula, bolaget osv men blev sittandes i bilen för ja mådde så dåligt. Efter många om och men skulle ja gå in men vände 2 meter från bilen och körde hem.

Bajsade men de har vart skumt hela veckan, ja bajsar flera gånger om dagen, säkert fler än 3 ggr, men de är bara pyttelite varje gång men känner mig skitnödig jämt. Känns lite bättre nu men inte helt ok. Är de kräksjuka på g? Att spy när man är full: funkar. Spy bakis: inte så kul men man kan ju må bättre. Spy av magsjuka: INTE OK! Fifan, hatar det.

Äe får väl se vars den här kvällen och helgen tar vägen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0