Mööp mööp

Har tappat koll på dagarna men efter skiftet imorrn (torsdag) så går de ju bara neråt :) Inte för att jag klagar men kvällen va seeeg. Blev satt att köra hjullastare med folk i korg som ladda sprängmedel. Kan ju meddela att de va ju ett år sen jag körde sist och man tappar ganska mycke om man inte håller igång de...

Va segt att bara sitta, kunde ju inte direkt sova heller för de skulle hissas upp och ner osv. Sen blev de lunch kl 1 inatt, de va drygt! Visserligen satt ja ju bara still men de är ju inte så kul heller.

Får väl se va morgondagen erbjuder :)
Jag gillar inte entreprenörerna vi jobbar med. Är bara en hittils som jag tyckt va trevlig och så. Är glad att de inte är dom jag kommer att jobba me i slutändan. Sen verkar dom ju ha sina egna regler osv..

Men men, vad göra. Hoppas John Blund dyker upp snart, känner mig inte trött. Vaknade av årets jävla senadrag imorse, gjorde ont att gasa på väg hem haha.
Godnatt folket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0